Books

30 mar

Lenge siden jeg har blogga nå.
har vært på Amandus festivalen på Lillehammer med klassen og på Passion med masse folk.
Jeg har storkost meg.
Lykke.
Jeg har lest endel i det sise så jeg ville bare legge ut et par bøker jeg har likt skikkelig godt. 😉

Leste den boka på vei hjem ifra Lillehammer, og gjett om jeg grein? Jeg grein og grein. Boka er så utrolig fint skrevet av ei mor om sin datter. Den er utrolig sterk! Anbefalles 🙂

Utrolig fin bok. En bok som beskriver hvordan det faktisk var å være menneske under 2. verdenskrig, og samtidig viser hvor brutal og urettferdig krigen var.

En skikkelig jentebok.. =D om kjærlighet, livets utfordringer og uplanlagtheter.

Les for livet folkens. Bøker er bra 😉
– K

3 kommentar to “Books”

  1. Line april 8, 2010 kl. 6:14 pm #

    Idag gikk jeg i butikken og lurte plutselig på om jeg skulle kjøpe Idas dans, men så husket jeg ikke hva boka het… Men så kom jeg hjem, og her på bloggen din fant jeg tilfeldigvis svaret. Morsomt 🙂

  2. Marte KM april 9, 2010 kl. 6:06 pm #

    Idas dans er fin!

  3. Elise april 14, 2010 kl. 9:28 pm #

    Da vet jeg hva jeg skal lese neste gang ^^

    Leser forresten boktyven på engelsk, men det er så vanskelig språk at jeg tar andre bøker innimellom 😛

Legg igjen en kommentar